Zrealizowane kampanie
Ponad 10 lat doświadczenia w marketingu sportowym
Moja maksyma jest prosta: wyróżnij się, a będziesz skuteczny.
Projekty
Planuję i realizuję kompleksową strategię marketingową dla projektów z różnych dyscyplin sportu: piłki nożnej, siatkówki, koszykówki, boksu, żużla czy Formuły 1.
Doświadczenie zdobyte podczas realizacji ponad 130 projektów oraz praca z czołowymi polskimi i światowymi sportowcami, dziennikarzami i ludźmi sportu pozwalają mi dobrać właściwe narzędzia marketingowe, by skutecznie dotrzeć do kibiców i komunikować się ich językiem.
Wybieram najefektywniejsze formy promocji w oparciu o wyznaczone cele i budżet: od content marketingu, przez PR i media relations, influencer i event marketing, a na outdoorze i displayu skończywszy.
Eventy
Wizyty Ruuda Gullita, Janne Ahonena i Thomasa Morgensterna w Polsce. Spotkania z Kamilem Glikiem, Markiem Cieślakiem, Grzegorzem Tkaczykiem, Andrzejem Kostyrą, Mikołajem Sokołem i innymi czołowymi dziennikarzami z Polski i ze świata.
Zorganizowałem dziesiątki eventów dla fanów sportu, dbając o każdy ich etap: wybór miejsca, przebieg, logistykę, a także promocję. Wiem, co zrobić, by wydarzenie nie tylko cieszyło się dużym zainteresowaniem kibiców, ale również przyciągnęło media.
Oprócz organizacji spotkań zajmuję się również planowaniem wizyt osobistości ze świata sportu w naszym kraju, dbając o ich przebieg i medialną otoczkę.
Akcje kreatywne
Właściwie zaplanowane działania marketingowe pomagają osiągać założone cele, ale to kreatywne akcje pozwalają na ogromne zasięgi, wspomagając promocję produktu czy marki.
Film z udziałem Andrzeja Strejlaua, który stał się viralem i dotarł do ponad 200 000 fanów futbolu. Akcja wymiany książek o Neymarze po jego transferze do PSG, na którą zareagowało kilkadziesiąt tysięcy fanów FC Barcelony. Kreatywne wysyłki do dziennikarzy sportowych.
Sport to ogromne emocje. Wiem, jak to wykorzystać i przeprowadzić kreatywne działania, by zainteresowały kibiców i media.